Search This Blog

Sep 29, 2010

negative or positive ?

negative
hey hey you, no no no !
please continue.
yeahh go on with that.

positive
hey hey, stop !
remember what you've to do.
pleaseee stop.i'm begging you.






and i choose ?

Sep 26, 2010

flyers from the heart~


there is some reasons i have to let it go.
let it fly away with the flow of time.
no doubt.
hope to feelin better,soon.
Allah, please lead me to the right way.
amin.ya rabbal 'alamin.

Sep 24, 2010

Cerita_ratarata.~

hoot hoottttt~~
ok dah lame kan x upd8 blog??(ayt common ahh ni..hahah)..erm,sbbnya x de mo00d nk mnulis..arini 25/9/10...lgi sebulan jer nak FINALLL!!!urghh.aku x taw nper skang aku ni jdi mls..leka je.....hurmm...ni nk kner stat struggling balik ah ni...huhuhu..
  • tuto math tuh nak kner khatam uh!!spesely si "ABG LOG"..x pnh nk ader "kimia" dgn dier...nk kner "ngorat" dier kuat lagi nih!!doakan aku brjaya jgk bersama "ABG LOG" ok?hahaha.:P.subject ape lgi eh??(cececehh boelh tanya pulak??haha)..
  • erm,CHM138 pon..bru lpas wat test 2 mlm khamis 23/9 yg lalu...perghhhh!sgt memerahmnyimpulmengclorox otak sungguhh ahh,aku tak taw ah betol ker x aku jwb tuh...jwb mmg lah boleh,benda skang its right or wrong..tawakal jelahh kan?dah x leh nk wat pe pun.....huhuhu..
  • lgi subject CSC134..best jgk sbb blaja psl computer.....taw lah jugak function2 computer nih...how it is functioning,OS,IS,Motherboard,CPU,RAM(bukan relative atomic mass eh...haha..it's random access memory)..
  • MIC102 plak...erm subject ni subject teras lah bg student2 microbes...sem 1 ni bru nk bkenalan je dgn adik2 prokaryotes dgn eukaryotes..best sgt mser lab microb nih..bleh tgk bnda2 halus ni..haha.(wlaupun grup aku slalu x jdi ikut teori pnyer..hahaha)..
  • Lagilagi dan lagi,nex week ader test/quiz yg agak bykk~~..quiz math 3and 4,test CTU..test grammar and speaking BEL..aduhhhhhh!!ni yg aku cuak nih..speakingskeaping nih..aigoo0000ooo.x taw ah nti aku nk bebel ape kan??haha.semoga smuanyer brjln lancar dan bahagia..hahahah.erk,"BAHAGIA???"..hihihi.,,eh,aku pon x taw apehal aku gi citer psl subject kat ats tuh..haha..xpelahh..aku kan "just say it"....
~.~.~.~.~
ok di bawah ini, kluar dari topic subjek:_
  • ,arini spatutnyer aku,cik Qayah,cik Jibah,dan cik LinaZana akn melangkah ker ibunegeri N9, iaitu Seremban pd pkul 10am td...tp,apakan daya...kita hnyer merancang..Allah yg mnntukan...ats sbb2 yg x boleh ditimbulkan disini..kami x jdi pegi..huhu.xpe lahh nti lenkali kiter kuar lgi??lame lgi duk kat Nogori nih...ape lagi eh nk merapumerepek??
  • haaa!mlm td aku gi dinner microb...ermm,bkn dinnerllah..more likely as "jamuan raya pers. microbes"...masa on d way nk gi bas utk ke dewan dato' ape tah kat pekan pilah tuh...hujan turun dgn gramatis skali..sgt ganas hingga x mnghiraukan kami yg comel nih..ats kuasa ygEsa adalah sorg ni bg pinjamkan sekaki payung pd aku,cik Qayah dan cik Mila..maka kami bertiga nih,berjalan lah ke bas yg brada agk jauh dri kolej kmi..basahnye bajuku usah dicerita...sampai terselsema2 aku nih..bsh lenjun dah..nsib bek x tempel makeup..kalo x..habis ahh~~hahaha.overall,it was ok lah..cume yg x puas ati x leh tambah mknan...hahaha.aku berlapar kot nk gi dinner tuh..hahaha..lwk tol..papepun,benda dah lps..mls ah nk pker lg..huhuh...

ermm,ape lgi nk crita??byk sgt plak nih nk crita kan??ermm.slalunyer panjang2 nih org mls nk bcer..gmbr pon x dpt di upload lgi..aku on9 gune wireless yg didapati oleh jiran sblh yg agk ke"slow"an nih..wireless kt umah aku x penah on pon lgi..tak taw apo sobab mosababnya..huhu.
rase thats all for this time..:)

salam
-evasofea

Aug 14, 2010

it's just me scribbling around.


~ignore the title if its grammatically or logically incorrect.oww yeah;p

Assalamualaikum sume.ermm dah lame giler kan x upd8 blog ni?dah lame x "just say it".ohho0o0o.byk sbb nih aku x leh nak upd8
  1. "berukband" aku yg cam "beruk" tuh sgt lmbt.kaler hijau jerr..x penah nak biru.huh.
  2. x derk masa lahh.(pdhl mase mlepakmeronggeng ade jer..huhu)
  3. x taw nk crite ape wlupon mcm2 ayt menonggeng di fikiran.uhuk.:X
~ok itu sudah cukup untuk intro ye kawankawan

byk menda nih nk citer tp x taw nak start hok mano.ermmm.citer psl life kt pilah lah.pilah was good.really.alhamdulillah.smuenye dpermudahkan-Nya..harap its remains the same till the end..insyaAllah.(tetiber terngiang lagu Maher zain..insyaAllahh....)hihi.aku malas lah nak pkir ayt..so aku listkan kt bwh ni eh?heheh.
  • aku punyer group/class adlh MIC1A3..diterajui oleh "papa rith" kami yg sgt berdedikasi.huhu.untuk gmbr ,sila tunggu lainkali.
  • room8 aku bdk johor..org kota tinggi..huu.jaoh tu dri pilah..sian dier, mak dier jrg dtg.huhu.pemely aku mmg selalu dtg..hehe.1jam++ je kot dri shah alam.haha
  • dlm klas aku ader 6 kwn rapat..dgn yg len pon rpt jugak..tp yg 6 org ni mmg skepala abes lahh..bengong2 jer sume.untuk crita lebih lanjut silatunggu ya?.;p
  • kat kolo pilah kdai2 manyakk kdai cinaa maaa..."kedai sinseh" cina pon besepah.haha.psst:main point aku ckp cz anak tokey kdai sinseh tuh hensem mcm mmt koreaa!!!haha.tjumpa mase aku nk gi beli koolfever.haha.nk snap gmbr tp x sempat..huuu.:"(..(ok,ni dah myimpang.uhukk)
  • kat pilah jugak aku blaja sgt "berjimatcerematcikmat" cz adelahh sbbnyer..hihi.dan mnerima ape yg ade..cz kat anjung selera perpatih yg ado kt uitm tuh lauknyer "maintain" dan "steady" jer tiap hari..erkk ape yg aku cuba smpy kan adlh lauk yg same tiap hari.(byk songeh plak aku,tp inilah luahan aku..i just say it!;p)
  • kat pilah lagi,sgtlah sejuk disana...tp kalo panas sgtla panas, ..huu.tp aku ok jer..trima jer..alhamdulillah..
  • kat pilah lagilagi,lagi ape eh?ahhh aku dah hilang pokus.haaah.ok lah..lenkali smbung lagi!c u next post!(ntah biloo tahh..huuu.)
post ini akan dibuat pnmbhbaikkan dgn gmbr2 yg akn dupload nti.soooo tungguuu!:).

salam.
-evasofea.

Jun 24, 2010

Satu lagi episod baru hidup ini.~

Assalamualaikum.wah!dah lame aku x upd8 blog kan?haha.xper.bkn blog hebat+best pun.haha.
ok harini 25jun2010...sehari sblum aku gi daftar di UiTM Kuala Pilah,Negeri Sembilan.maka dengan itu,bermulalah episod baru dlm hidup aku ini.as a U student.org kater zmn kt u best..btol ke?ada yg kater kene pandai bwk diri(yg ni mmg aku stuju.).hurm.hal bgini lah yg mbuatkan aku runsing...aku hanya mampu membayangkan...pdhl realitinya..Allah yg maha esa juga tahu segalanya.graf prasaan aku turun naik lompat jatuh.gedebuk.gedebish.gedebum.(haha.apedaaa.)boleh kner heart attack nih.haha.nauzubillah.mintak dijauhkan.

erm.melangkah ke tempat baru sering mmbuatkan hati tak keruan bagai ikan haruan.(ape kene mngena?).mcm2 berlari berjoging berjalan di benak fikiran."mcmana kwn kat sana nti?","ok ker diorg?","belajar mcmana?","dpt kwn sbilik cmne?".macammacam.haha.konklusinya,fikir tp jgn khuatir.jangan takut,jangan menangis,Allah sentiasa disisi.tabahkn hati Azwanis Sofea!!subhanallah wabihamdihi,suhanallahila'zim.

Doakan aku ye sahabat?agar kita semua sama2 diredhai oleh-Nya.amin.

'Allah tidak akan mmbebani hambanya melainkan dgn kesanggupannya.dia mendapat pahala(drpd kebajikan) dari apa yang diusahakan.dan dia mendapat seksa (drpd kejahatan) yang dikerjakannya. .'(Al baqarah:286).

salam.:).
-evasofea.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...