Search This Blog

Jun 10, 2011

Ehem.Ehem.Pujuk Hati sendiri.


ehem.ehem.


Awak,
jangan bagi harapan pd saya lagi.

saya takut.


sangat.

bila awak bg harapan,saya bukak peluang awak di hati saya,luas.


saya dah puas pujuk diri sendiri.biarkan awak pergi..
tapi...
awak datang.
kadang awak pergi.
saya takut.
takut awak pergi.
sebab tu saya jauhkan diri saya.
walau hakikatnya.....

hati saya ;penat.
otak saya; jammed


Sudah kudidik mata ini agar tidak kerap memandangmu kerana takut dari mata turun ke hati.
Sudah kudidik jasad ini agar jauh darimu agar kau tak tahu perasan ini.
Sudah kudidik akal ini tidak bertanya apa-apa tentang dirimu kerna aku takut aku bertanya dengan lebih mendalam.
Sudah kudidik telinga ini agar tidak mendengar kisah tentangmu agar hati ini tidak terus degil menyimpan perasan kepadamu.
Tapi, aku tidak berjaya mendidik hati ini agar tidak menyimpan perasanku kepadamu.
Maafkan aku..

Duhai hati yang satu..
tapi aku x mampu elak bila kau beri harapan..haisshhh..(tp aku rasa cam aku je yg perasan lebih.kau mesti x rasa pape pun.)
ahhh i know.selalu macam tu.:")
took this at Life's:)).
haha seriously ruqayyah, aku suka ni.:P
yang tulisan biru tu aku tambah sendri.=}


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...