Search This Blog

Mar 23, 2012

Bebel sorang jewwwww

heyy heyy yeahhh!
Assalamualaikumm..awok awok sekalian~~

sejak dua tiga jak nih,post kt sini cam emo je kan??
haha.sorry laa.kalau menstresskan para pembaca.(macam laa ada org baca;p)
biaselahh mid-life crisis kan?umur dah dekat 20.(tak masuk lagi laa tapi.huehue),mestilah cabaran and masalah pun lain.mana sama macam dulu2..eh?oh.mungkin sama je tema dier.tapi,cara pendekatan yang berbeza.dan cara aku synthesis pun dah beza.:D

and yeahh,masalah2 dahulu jugak lah yang matangkan diri..terima kasih Allah kerana ujianMu ini.
aku tahu Dia beri apa yang aku perlu,bukan apa yang aku mahu..kan?
aku minta KUAT. Dia beri ujian.
so, no regret! :)
tapi kan best jugak lahh.macammacam jenis manusia jugak aku jumpa skrg.
tapi tak nak lah judges lelebih sebab Allah je tahu pasal diorg.biarjelah.huhu.(rasa cm nak belajar psikologi je.haha.)okay,biarkan mereka..semoga Dia pelihara kita semua.aminn.:))


dan ohh, semester 4 dah nak berakhir weyhh!
now aku kat rumah cutiii~~err.not so cuti ekceli, gap 10hari ye dgn last paper.diulangi 10HARI!
huhuhu.mati kutukutu gua kalo duk pilah lelama.dah la semua geng2 balik,fulus pun cm 'kurr..kur..' je kan..so, y not kite balik??huhuuhu.haa lagi nk gtaw gapo nih??
haaa,insyaAllah i'll went to Kedah after this last paper.jaley ke Jitra dan mungkinnnn Langkawi...ataupun Perlis??huihuihui.ahhh tak sabar rasa nk pi cuti cuti~
i will update about those trip later.(kalau jadi.) huahuahua.haha.;p

okay i think ni jelah kot.lama rasa x bebel2 sorg2 kt sini.(kalau ade admire yg stalker i,mallluu pulak..HAHAHA.;P)


p/s:balik rumah kena buat assignment mama.haha.kesian mama.lagi teruk dari aku wat assignment.;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...