Search This Blog

Apr 7, 2013

Nak main game "What if" lagi.....?

"I've always wish i have a sister.huuhuuu.kalau nak pegi event ke,shopping ke,nak share thoughts ke,boleh buat sama-sama.this thought salu bermain dalam hati kebelakangan ni.huhu."


**********************************************************************************************************************************


Tapi setelah difikir balik,neutralize balik.tu suma bisikan syaitonirrojim la, "The What if" game.buat aku rasa x adil nya Allah kt aku.Astaghfirullah.

Howeverrrrr! instead, Allah dah bagi aku 4 orang brothers.yang setiap satunya ada perangai sendiri. 
yang suka share perasaan dia kt aku,yg suka buat lawak,buat aku gerammm tapi at last aku gelak,yg tanya aku macam2 smpy aku dah malas nak jawab.haha.but, he indeed buat aku belajar something new,yg boleh aku sakat,boleh bercakaran(muahahaha),boleh teriak,boleh eksaited gile bila aku masak2,nak tolong beli barang,nak tolong angkat barang,dann macam-macam lagilah.(nak list satu-satu kena buat blogpost la kot.;p) dan aku patutnya bersyukur!and I am.they're the laughter and tears in my life.make my life sangatlah colourful.hihi.
andddd On top of that, the mosttt Subhanallah Moments! is, 
 ..................
treng!
treng!
treng!
treng!
jejejejejejejejjengggggggggggggggggggggggggggggggggg! ( apa punya bunyi da -.-)


"bagi seorang wanita tanggungjawab terhadapnya ditanggung oleh empat orang lelaki, iaitu : suaminya, ayahnya, anak lelakinya dan saudara lelakinya."


Subhanallah! ok kalau kira, 
aku ada Ayah 1,
dannnn, 4 orang saudara lelakii  di akhirat kelak,

(tak campur lah suami dan anak lelaki tu lagii,huehuehue)


" Dan nikmat tuhan yang manakah yang kamu dustakan?"  
 [ Ar-rahman: 13]


Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.
Indeed, He knows the best for me,
it is me who always blind to see His greatest love,
O' Allah, forgive me if I'm wrong,
show me the right path,
I am no one without u,
u're my everything.
Allahu. 

[potong bawang]


and,indeed  I LOVE YOU,Brothasssss! [ brotha-sekandung-serahim. ]

Afif-Amir-Arif-Hakim


p/s: ekceli nak post stat kt G+ je.tp terpanjang puloks.the larger the better i guess.. ;]

hingga nanti!insyaAllah.may peace be upon uuuuuu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...