Search This Blog

Sep 15, 2011

Arah.Tuju.Hidup



Assalamualaikum.
hey hey.hehe.ermm sem 3 dah nak berakhir.sekejapppppp sangat rasanyaaa.rasa macam baruu ja knal Bacterio,genetics,analyte..hmm.19 september bermulalah...jen jeng jeng!


FINAL EXAM SEPTEMBER 2011

hihi.
tak tahulahh cmano result aku.keh3.cuak gak nih.tp,usahanya x start ponn.kehkeh.;p
arah tuju diri sendri punn tak tahuu lagii.-___-

haaa nak cakap pasal arah tuju aku lepas microb nih...ermm..aku x taww laa mcmmana...
untuk pengetahuan mereka yang tidak tahu..lepas Semester 3..pelajar microb yang layak boleh buat fast track to degree..ermm,macam best kan??cepatt dan pantas.efisien??ermm,bergantung pada orang tuh.hihi.



tp..yang susah dan kureng bestnya..UiTM tawarkan Degree Biology shj utk dak2 microb wat fast track(buat masa sekarang).aigooo.
BIOLOGY?????
BIOLOGY????????
BIOLOGY??????????
no more MICROOO????
aishh.aku tak tahu laa nak pegi ke tidak.yang aku taw aku mintak je.sbb kita x taw tetiber kita nak ke..ape ker...kalo dah apply boleh tolak bila dpt,tp kalau x apply,mmg kompom laa x boleh.kann?

haa so,konklusinyaa aku mintak saje.pegi atau tidak itu belakang kira.^___^y
aku kan selalu suamsuam je.tak 'hot' tak juga 'cool'.:))
hehe.jgn sedihsedih ye kawankawan,spesely dak2 Fullhouse..insyaAllah,Dia sediakan yang terbaekkkkk wokk tuk kita semua.misi aku dgn korg pun x habis lagi.keh3;p
(taken at Idaman Beach Resort,Kg.Genting,Pulau Tioman,Pahang.2011)

p/s:We dont know what might happen in the future,so we better prepared.:)
and the most important,let Allah do the rest.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...