Search This Blog

Oct 5, 2010

Tempurung.Besi.Alam.anda.

erkkk,cambestkan title post kali ni??
jgn tertipu dgn title yg best ye kawankawan??.aku tgh malas nih.hehhe.

pd 2 october yg lalu,dgn tidak semena2 aku tlah mmbuat keptutsan di saatsaatminitminit terakhir utk mngikuti Eksplorasi Khazanah Alam Negara-anjuran Kelab Pelancongan UiTM,N9..destinasi yang dituju:
  • Gua Tempurung ,Perak
  • Masjid Besi,Putrajaya
  • Alamanda,Putrajaya.

wahhhh~sgt lahhh best masuk gua.walaupun,pd mulanya aku ragu2 jgk..aku takut pintu gua tuh kecik sgt smpy aku x muat.(hahahaha.sgt bukan fikiran seorg pelajar Universiti.=____=').pd 1october,sblum klas bel,cik Iena zana ade mngajakk aku utk mengikuti program ni,tp dgn pnuh gayenyer aku cakappp"naakkkkkk!tp....ntahlahhhh...tgk ahh dulu"..hahha.aku mmg susah sket nkwat keptutsan,aku akn wat di saat2 akhirrrrrrr.........baru kputusan aku kluar dari otakku..tupunn slpas di ajak dipujuk ditarik ,macammacam di lagilahh...hahahha.payah nih kalo org ajk kawen.(kawennn???erkkk.ok2..kuar topik..;p.
back to basic,pengalaman dalam gua mmg saanngggattttttt best!hiraukan lahh benda2 lain yg kurg mnyenangkan hati tuh,tp aku rase berbaloi aku pker peningpening nak gi ker x program nih.hehehe.sbnanyer,program ni utk ahli Kelab Pelancongan sematamatamata...tp,oleh sebab ramai yang sibukmibukcibuk,so...x ramailah yg ahli nk pegi...sbb tulahh dibuka kpd sape2 shj yg ingin mahu nak pergi jugak.(kalo cikgu BM bcer nih,sedih dier tgk anak murid dier tungganglanggan wat ayt.heheh).
oklahhh aku da mls nk citer pjg,bkn org nk bcer sgt ponnn kan?hehhe.(saya memang memahami);p.
untuk melihat gambar2 klik DISINI ya?.tq.

salam
-evasofea.

1 comment:

Hilang Tak Berganti said...

huhu..name ak ade tu..bangga2~!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...