Search This Blog

Mar 17, 2011

aku motivate diri sendiri.

aku inginkan ketenangan....jauh dari semua yang merumitkan...
jauh dari mereka...namun,aku tetap sayang mereka...
tapi,aku rasa jauh.....mungkin semuanya permainan perasaan aku...
atau aku yang terlebih mainkan perasaan??ermm tahlaa...

kalo aku pkir,wat serabot otak je..tp,nak x nak,benda tuh dtg jugak lam hati..cuma bergantung pada aku je..nak simpan benda tuh seberapa lama...mungkin lama..mungkin sementara cuma..
entahlahhh....
perasaan mmg sukar nak difahami.kadang kita sendiri tak tahu apa perasaan kita kan??huhu..


in conclusion,
Allah jualah yang maha mengetahui apa yang terbaik untuk diriku..dan kita semua...
apa yang kita minta tak selalu kita dapat,sebab Allah dah sediakan kita apa yang kita perlukan,kerna Dia-lah yang maha mengetahui dan pengurus kita yang maha hebat !subhanallah !jadi..kawankawan,jom kita samasama kuatkan semangat ye walau kita jatuh,rebah,gedebik gedebush !







"la takhaf,wala tahzan,innalllahama'na"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...