Search This Blog

Mar 18, 2011

hectic lagi panic.


Hectic lagi panic.

Sekarang musim begitu.

Test quiz assignment jadi bahan.

Az.s: “Geram betul bila semua nakbagi last minit puny

a.awal2 dulu relax kemainn.huh.dahh last2 ni sumeee nak sumbat kat kami.huuuuu.”

Az.s,

dah mmg kerja kita buat semua benda tu.buatlah jugak. cuba ikhlaskan hati.niat untuk belajar.insyaAllah x de prob punyer.ingat Allah ,mama, ayah and pemely.walau dekat, walau jauh.tetapkan hati.tak boleh merungutrungut sangat.setiap yang Allah hadiahkan pada kita pasti ada hikmah.kerna itulah yang terbaik untuk kita.k

an Allah janji…..

setiap kesusahan pasti akan diiringi kesenangan.ditegaskan lagi setiap kesusahan pasti diiringi kesenangan selepas itu.”

Tapi,

Ingat ye awak….

“Allah tak akan ubah nasib sesuatu kaum jika mereka sendiri tidak ubah diri sendiri

Dan ini dari hati saye bukan untuk siapa2. :)

Aku hilang arah.

Aku jatuh.jatuh.sedikit.

Syukurlah aku jatuh.

Bila jatuh baru aku sedar,walau tinggi mana aku duduk mungkin akan jatuh juga.

Jatuh sedikit atau banyak..bergantung.

Tapi….bukan jatuh itu kita kira.tapi kira berapa kali kita bangkit dari jatuh itu.

2 comments:

melle amir said...

be strong be strong

mayo mayonisofea. said...

haha mellee.yeahh thnx:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...