Search This Blog

Mar 30, 2011

persetankan test,perdagangkan rumah !


haha tajuk kali ni memangg cam hape kan?tapii tak kesah laa kan.:)

maksud aku persetankan test adalah "lantaklahh test" atau biarkann testt " itu..

dan perdagangkan rumah bermaksud 'aku tetap nak balik rumah!".

Amacam? boleh tak aku pandai2 buat terminologi sendiri….yeee fine fine!?aku mmg tak pandaii sastera sanggatt cam awak2 smua..(degik gila!)

minggu depann ekceliii aku ada 4 test berderet menanti untuk dijawab olehku..(cehh macam aku sorg je yg PERLU jawab test.huhu.)

isnin: test Biochemistry.(BCM)

selasa: test Organic Chemistry (OC)

rabu: test Microbiology (MIC)

khamis: test Physical Chemistry (PC)

dannnnnnn, pada

8 .9. 10. aprilllll....

aku nak pegi CAMMPINGGGGGGG!!!

hahahhaha.insyaAllah. dekat Kota Gelangi.erm sape2 yang taw psl tempat tuh leh kongsi2 weyh.aku tak penah lagi jejak tempat tuh.hajat di hati ingin meng-Google sajeee.tp,mcm malass la plak kan.sejarah hidup Lactococcus lactis untuk assignment punn kauuu, den tak habihhh googlee laei..cmanoo laa nak google bondo laennn..laei 2 arii joo tinggall nak anto...den baruuu nak tekedekgeduk2 meng-Google..hahh cmanoo ni hahh?ceciter ceciter ?cmanoo?guano?bagaimana?aigoooooo.;0

sekian.repek dan rapu hari ini.^__^.azan maghrib dah berkumandang mohh laa kiter SOLATTT ye?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...