Search This Blog

Nov 30, 2011

KaliEmpat.

Asssalamualaikum.

kali empat.
ehem,ini kali keempat permulaan semester baru bagi aku.
wuhooo!lagi 2sem di pilah,1 sem lagi....Practical!insyaAllah.:) dekat-dekat Shah Alam jewww.hikhik.insyaAllah.
Planner Part Fourrrr(Nov11-March12)
*klik utk tumbesaran.*
wokayyy,
permulaan semester 4 dip microb nih..agak relaxxxxxx.baru 2hari dekat Pilah,dah balik rumah semula.hehe.^______^y

tapi,itu cerita minggu lepas,ini minggu kelas dah startt!tutorial,lecture,dah start.
dan aku,i am in restarting mood.err.maybe.*sedang menyesuaikan diri.*cehwahh.

<(<'-') eh ?('-'>)>

fuuhhh.
sementelah lab belum start lagi nih,adelah masa2 nak berjimba riaaaa ;p
err lab.ok lupakan lab. ^_________^

haa sem ni ktorg dah masuk pure microb.dah tak dak CTU dgn BEL..(tp,still MUET masihh kena ambik -___-")

part 4 diploma microbiology 2011/2012 subjek-subjek yang menjadi "feberetttttts" adalah,
Microbial Physiology
Virology
Mycology
Basic Food Microbiology
Basic Instrumental Analysis
Economy
total credit hour:18
oklah subjek kurang.wuhoo!
yang pasti subjek 5 teratas tuh sume ada Practical lab.terbaekkk!:D
berLogy2 lah aku dengan lab report nampaknya sem ni.~~<('-'^)
semoga dipermudahkan.amiinn.

aku tak harap apa2,aku cuma harap yang terrrrrbaeik untuk aku,dia dan mereka.kan.
okay lagi,
azam sem ini,
BANYAKKAN SENYUMMM
BERSIHKAN HATI.
SYUKURI SEGALA NIKMATNYA.
POSITIFFFFFF SELALU.
haha.

eh dahlah.babaii.

p/s:kenapaa?kenapa??kenapa?ahh,jangan tertipu.mainan nafsu semata.Astaghfirullah.
La takhaf,la tahzan,innallahama'na.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...