Search This Blog

Dec 6, 2010

eh eh tersilap ke ??

"EH tersilap ke ?" ni ayat first yg terpacul dari mulutku setelah saraf otak meng'synthesis' apa
yang dilihat oleh pancaindera ku selepas melihat notification di mukabuku aku pada pagi yang
indah lagi penuh rezeki ini.insyaAllah.:)..kenapa?mengapa?ermm,sumanya oleh gara gara (mcm
lagu BIGBANG lah pulak Gara Gara GO !;p) aku tersilap ltk tahun hijrah kt status tu..dgn
selamba siputnyaa aku post "SALAM MAAL HIJRAH 1431H..baca doa akhir tahun selepas asar
dan doa awal tahun selepas maghrib"...haaa tgk tuh !tahun tuh aku tesilap daaaa....adushhh dah
la aku post slpas 13jam yg lalu..hehehe.

~cerita aku selalu tergantung kan?haha.nilah hilang punca semasa mengarang."pusemenisme".suka hati akuu jaaa.haihhh.;p~


ok memandang kan hari ini 1muharram 1432H,bermulalah tahun yang baru dalam kalendar hidup kita...semoga kehidupan kita di tahun yang baru ini diberkati Allah hendaknya..aaaminnn.ok bercakap pasal tahun baru selalu ada azam2 baru..samaada ianya direnew dari tahun lepas ataupun azam baru fresh dari ladang.antara listlist azam aku tahun ini :

  • x nak tido lepaih subuh dahhh.-.-".perkara berleluasa skrg nih,dan aku termasuk.cuba cuba cuba !eh tak tak!buat buat buat !
  • menjalani kehidupan yang sihat dan cergas dan ceria (tah ada maksud lain kot..;p)
  • perbaiki lagi diri yang tidak sempurna ini...banyak lagi yg perlu aku baiki...perlukan perubahan lebih baik dari tahun yang lalu...jom samasama kita perbaiki diri..:))
haa,harap semuanya bakal tercapai,insyaAllah.eh eh apa pulak azam kamukamu ya ??

ok i'm betttter off now !last from heart, Salam Maal Hijrah 1432H semuaaaaa!




assalamualaikum
-evasofea

1 comment:

melle. said...

salam maal hijrah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...