Search This Blog

Jan 3, 2011

Kuala Pilah datang lagi !


Assalamualaikum.auwwww auwww !:D
mayo datang lagiii. MAAAYYOOO!,(haha.tetiber tringt iklan TORA mainan lam kotak ada biskut cekelat 3 btuir.haha).tp itu b
ukan point aku utk hari ni...
dah byk benda lupa x sempat nak update kan?biaselahh bz dengan persediaan untuk kembali bersekolahh.keh3.

erm. first of all,nak ucap SelamaT Tahun BAru 2011 buat kolonikoloni sekalian.eh,tak baru dah??baruu lagi laaa.baru 3 Jan.kankankan?(setakat entry ni ditulis.)

Sikalangg aku tgh on9 guna wireless di Kolej Seri
Menanti 1,Uitm kuala PIlah yang dicuri..eh,ditumpang oleh jiran sebelahhh.hehehe.tah aku da tunggu lamaaa dah,x on on pon modem wireless kt umah aku nih.mmg la 1modem 2rumah,tp,kalo x on buat hapooooo???payoh3 gini.;p

*gambar pemandangan dari koridor kolej ku yg diedit-sudah.haha.*
ok ni,start hari ni bermulaaaalaahhh,
JENG JENG JENG !

SEMESTER 2 ataupun budak uitm konon pgil "PART Twooooo"(sila exxagerate lebih disini).haha.
since aku ni blaja Diploma Mikrobiologi..so,sem 2 ni ada 8 subjek yang perlu aku pelajari...termasuklahhh ko-kurikulum....keh3...
untuk sem 2 nih subjek yg bakal dipelajari adalah:

  • Bio CHEMISTRY 1
  • physical CHEMISTRY
  • organic CHEMISTRY
  • sgtlahh kuat chemistryku dgn chemistry.aigoo. .
  • General microbiology(practical)lab sematamata labb..suka3!:D.
tp,part lab repot tuh lemahh tuh.adehh jadi mesin fotosetat berjaya laa nmpknya tangan aku nih.HAHAHA.
  • General microbiology(theory)
  • CTU(Islamic Thought and Civilization)auwmmmm;p
  • Bel(englishh lerr..auwww.)
  • HSM 115 (Recreation)yang ni boleh pilih.:D.weelll,i mmg suka "berekreasi".lalaalla~

haaa inilah apa yang aknku pelajari semasa sem 2 nanti.keh3..doakan aku yeahhh?
setiap tahun,cabaran makin besar,dan kita semakin dewasa.Jadibuatlah keputusan dengan cara yang lebih dewasa !

buat kolonikoloni ku:semoga berjaya dalam apa jua yang dipeplopori!!!aminn.
ASSALAMUALAIKUM.:)

p/s:sebenanye nk ckp menda laen.tetiber terkuar yg ni.herrmmm.phewww. i publish jelah.;p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...