Search This Blog

Jan 13, 2011

sesak limpa.



pernah dengar tak?

"Dont make others your priority,because they make you just an option"


dulu,aku x suka sgt ayat ni..sbb bg aku..

"berbuat baiklah pada semua orang dan bersangka baiklah pada mereka"

dan dan

"buat baik balas baik,buat jahat buat dunno"
hahaha.eh,taktak,buat jahat kita maafkan.

tapi,kadang2 prinsip aku ni rasa tercabar pulak.nipis betul hati dan iman aku kan?rasa cam nk sokong 1st quote tuh.aigoooooo.

tapi,
selalunya,aku yang bajet berfikiran-positif-lagi-matang nih akan biarkan dulu..kalau dah tak boleh tahan,terus terang je."face-to-face and heart-to-heart communication is way better right?"
dan,jangan MUDAH bersangka buruk selagi bukti masih selembik marshamallow dan tidak sekeras kerikil..



ahhh,aku selalu tenangkan jiwa macam ini.POSITIVE THINKING.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...