Search This Blog

Jan 29, 2011

Facebyebye!

wallaa~
erm,aku deactivate account FB ku.
mungkin sementara.
haha.i dont know.:D



kenapa deactivate?
i dont wanna be hypocrite.
FB tuh bkn face-to-face comunication..its letter-to-letter communication.so,drpd hurufhuruf yang disusun menjadi ayat tuh yg tak boleh mennunjukkan perasaan sebenar org yg menyusun huruf tersebut menjadi sebuah ayat..kdg2,apa yg ingin disampaikan x sampai maksud yg sebenar..pndpt aku laa kan..huhu.no offense!

aku nak latih diri aku.
kawal nafsu on9..huh..blog?erm psl blog boleh dpertimbangkan lagi....sbb hanya aku je yg mmbebel dan menempek ayat kt cni..kadang baruuu ada respon..kdg2 x de pon..keh3..aku x kesahh.hohoho~

macamana dgn kerja stalk menyetalk saya?
haaa yang ni sepatotnyaa aku ltk kedudukan paling atas..wuhhooo~.umum mengetahui aku juga slaha seorang stalker-AGAK-tegar...ingin aku tegaskan AGAk ye..bukan SANGAT.haha,
well,aku stalk org tertentu je."Stalk untuk Pengetahuan"..tak gitu ??.hahah.kerjaya stalker nih memrlukan hati yg kuat.dan perlu thn tanggung risiko..sbb benda yg mungkin kita dapat tahu tuh,mungkin meng-Happykan diri atau meng-Kuciwakan diri..tak pun men-cemburubiru kan diri kita sendiri.hoho.*ye,saya bckp berdasarkan pengalaman..lalalal~*



Jadi,nilah antara sebab2 aku Deactivate FB ku.kalau ada apa2 perkara fenting lagi musfahak. sila hubungi saya melalui handphone atau di blog shj.atau pun tanya saje di Formspring sy.di kotak pink ditepi itu.:))

*baekk aku lyn adik Phineas and Ferb kat Disney C.hohoho~*

sy taw ade yg rindu sayaaaaa..kan?HAHAHAH;P
btw, abang Mark..i'll be back .maybe!? ^_____^ y

1 comment:

fesyendisaster said...

hoho... mcm tu yerrr... T_T okey
huhu sedihhhhhhhhhhhh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...