Search This Blog

Feb 8, 2011

"Senyum".tak perlu kata apaapa.^___^

Halluu!hokayy hokayy sekarang aku kt Pilah dah.stelah semingguu membaja lemak kt umah skrg musim menuai!!aha.tiada lagilahh membaja lemak atas katil dan di depan PC..musim menuai lemak adalah bila aku terpaksa perlu harus membakar kalori dari lipid2 sama ada unsaturated atau saturated utk berjalan dari kolej ke bilik kuliah,seminar,makmal mahupun Pusat Islam.*Alhamdulillah.*:P..

Dua hari ni aku rasaa sanngaaatt penattt.dan STRESSSS!haigooo.x taw lah paobondo yg menganggu gugat fikiran tp,aku rasa laa TEKANAN tuh walaopon aku bleh je handle IA..*haha. ia???lantaklahh disitu.hoho*

Semalam test BCM (biochemistry).oh makk aihh,aku men jwb je ape yang ada kt otak aku dan mengikut logic akal ku.kalo betul tuhh alhamdulillahhhhhh.hehehe.*tink tink tink*.

Harini pula,aku ada quiz OC(organic chemistry).hermm yang ni laagiii laa aku blur blur tink tonk pada awalnya,namun syukur Alhamdulillah…Allah bg ilham utk aku jwb soalan tuh..walopon x taw laa btol ke tak.haha.at least ber”conteng” jugak answer space tuh.keh3.

Ermm,haaa lab skrg dah start..sooo,tak de maknanyaa lahh nak gi mkn nasi ayam crispy ataupun beli manga,e-pop,solusi kat pekan pilah antara gap gap kelas....sbb mase2 free dah dpenuhi dgn lab lab..huhu.

Oh,Lab lab lab lab!sbut psl lab nih..smlm aku dah masuk 1st lab for dis semester..lab OC…huhu..gilo ahh dgn lab manualnyaa x dek sume.masuk menonong je..pastuh dgn lecturer yg agak kurang membantu,agiooo…tekanan smpy aiggooo aku dah jdi agioo..huhuhu..tp x pelah,mayb first2 kan?terima jelah.keh3.

Erm harini plak ada lab microb…waaaa,best kot lecturer ktorg tuh…dgn American accent dier..perghh!mantapp!haha.ktorg da la grup dpn skali,siap kaco2 sakat2 lagi dgn dier.hehehe.comell laa misss.keh3.dlm masa yg sama rase cm blaja Bel(English) pon ado.huhu..

Ok aku bebel pjg2 bkn ada org baca pon.haha.ok till then,assalamualaikum.

~rasa cm nk wat entry lgi satu.tp tgh pkir nak ckp psl per..huhu.~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...