Search This Blog

Feb 24, 2011

senyum.tak tahu nak kata apa apa^___^

ok post ni mmg tiada objective or intro or procedure menda alah tuh.
(lab report's nightmare syndrome).heeee.

ini post nak meraban je eh?
haha.aku tak tahu pe prasaan hari ni.nak kata happy.x de la happy sangat.
nak kata terkasima.ermm,tak pulak.*tp ade laa sikit*.huhu.
nak kata sedih.sedih pasal pe?erm..bialah aku je yang tahu kan??huhu.
tah laa maybe aku je pkir sgt lebihlebih..pdhl,x derk menda pun..huhuhu..pe laa aku ni kan?selalu pkir menda yang tak pasti....pdhl yang realiti tak terkendong lagi..ish..x elok kan?hermmmmmm....
aku suka satu quotes ni..x ingt la hadis ke...pujanggga ke kan..
"hiduplah dalam batasan hari ini sahaja"maknanya,buat yang terbaik pada hari ini..tak perlu difikirkan apa yang akan berlaku dan yang telah berlalu...insyaAllah bila kita buat yang terbaik pada hari ini...hari esok pasti baik juga..kan?

oklah malaam ni aku post lagi.*tak janji laa*
sekarang ku nak siap2 gi KO-Q..huhu..REKREASI!!!HUHU.malasnyerr.hermm.kuatkan semangat Azwanis Sofea!!positive positive!:^______________________^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...