Search This Blog

Feb 4, 2011

APOBONDO LA EH?

esok balik pilah.
cuti seminggu dah smpy ke penghujung..dan ape yg aku nak buat masa cuti yang difikir masa sebelum cuti...
tak jugak dibuat buat.haihhh.

end up,byk yg betimbun sbb slalu betangguh.dengan test + quizz yang banyok.tambhan pula,saya agak-kurang-memahami apa yang dipelajari lagi(ayat cm hampehh.aigoo).aiggooo.ok aku kena stop ber-aigooo.aigoo.-_____-"
errmm,part b4 cuti mid sem tuh,.kita lupakan.now start 2nd half part twoooo!wuhooo.

go get my spirit !

jgn bertanggguuuhhhhhhhhhhhhhhh!aisshh.(*,*)v
kena mintak rum8 aku ingtkan slalu nih.eheh.pembuli rumate.;p

let go "those' feelings !

berani hadapi "mereka" !

hahahaha.

dah aku dah hilang fokus.
selamat sejahtera ke ats anda semuaa ya?^_____^

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...