Search This Blog

Feb 19, 2011

Nikmat Oktober.bukan tragedi.:P


Siapaa baby octopus OKTOBER???

CEPAT SENYUMM!! ^____________^

Baiklah, hari ini bukan cakap pasal tilik nasib ke,ramal masa depan ke...tp ni kajian

Dato' Haji Fadzilah Kamsah terhadap personaliti manusia berdasarkan tarikh

lahir.ekceli laa kan,aku da pernah post menda nimasa awal2 kemunculan aku dalam

dunia blog dulu..zaman mudamudi julajuli dulu..*ehemm.skrng pon maseh lagi mudamudi bintang 7*.ahah.ok kalo nak tgk post lama tuh klik MAYOCOMEL.<<.haa,comel kan?;p

ok.skrang aku nak fokuskan pada bulan OKTOBER.mengapa oktober??adakahh ianya barangkali bulan lahir pakwe ibuku ku??ohh tidakkk!no no!barangkali.....bukan siapa2 tapi diri cik Mayo sendiri ya tuan2 dan puan2.pe menda aku nih??.-__-".

Untuk mereka yang lahir pada bulan oktober mereka dikatakan memiliki personality begini:

Taraaaaaaaaa!

haa untuk mereka yang mengenali diriku sedekat2nya benarkah saya bersikap begini?cik M tak boleh nak nilai diri sendiri,kerana orang lain yang melihat diri cikM..

Tp bagi diriku,semua betul yang diatas tuh.esepesely,*kecantikan Luar dan dalam*tuh..HA HA HA HA.:D.jangann maraaaa!

Tp siriusly,mmg betul la ape yang dikaji oleh Dr. ni..walau tak byk,tp ade lah sikap tuh sikit2 lam diri cikM..hermm.yang x elok cam :

*PENTINGKAN DIRI SENDIRI* tuh..mmg ada..kadang2..huhu.

*BOROS*..hermm yang ini mmg tidak dpat lagi dinafikan.huhu

*CEPAT MARAH*??ermm.ye..dulu…sekarang sy susah nak marah.tp bila marah…HOOOTT HHOTTTTTT!*tink tink*

*EMOSI KELAM BERKABUT*haaa SANGATTLAH KANN..tp,sering cuba nak LEK LEK LU..haha.

*MUDAH PATAH SEMANGAT*.ermm.rasenya betul.buat kerja hangat2 tahi lombu Kg.Beting..huhu..Kejap je bersemangat..pastu lamo2..hermm..melewehh…dok molek2..ish3

*MUDAH TERUSIK HATI DAN CEMBURU*..haaa..haaa…ntah laa…agaklaahh..haha.kuat cemburu..mase2 kecik2 salu jeles ngan kezen kalo dia dpt lebih..haha.mentang2 la cikM sorang pompuan lam adikbradik..x leh men kongsi2 tuh..haha.tp tu dulu..sikalangg sy belajar dari pengalaman..bila dah masuk asrama n jauh dari rumah…cemburu (benda yang tak sepatutnya)nih buang masaa jaa maaa!kan?

Ok apepunn,

YANG BAIK KITA JADIKAN AMALAN,YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN,NEUTRALISE NEGATIVE JADI POSiTIVE

Renung2kan..dan selamat beramal.Assalamualaikum.^______^

PS(pesanan sofea):bukan nak buka keburukan diri,tp cuba muhasabah diri adakah benar yang buruk itu ada dlm diri.jika ada,sama2 kita hakis..insyaAllah.:)

3 comments:

nazlin said...

hahahaha..suka berbual 2 betul ko..??
hahahaah

mayo mayonisofea. said...

betul llaaa kdg2.dgn mu jah aku dop.aku suka mendengarrrr keyy...:P

nazlin said...

hahahaha..watever...dey jugok mu update blog..hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...