Search This Blog

Feb 8, 2011

E atau A ?



T.E.R.K.A.S.I.M.A ATAU T.E.R.K.E.S.I.M.A

Haa korg pernah tidak berada didalam situasi anda terkasima melihat spesis anda yang berlainan jantina..errk,maksud nya cm otak tetibe jdi blank tink tink atau tergagap bila nk ckp sbb dah terkasima..pernah tidak??

Herrm,cik Mannose(cikM) ada masalah ni laah.mudah terkasima ..mudah blank bila berhadapan dgn berlainan jantina.ahha.yang tak rapat laa kan.*yg rapat dgn cikM pon sapee je??.family cikM jer.*

Haa cikM tak tahu laa kenapa.tp mesti otak cikM cm stop utk memikirkan idea-idea bernas utk dijadikan modal utk dijual ketika berbicara…tak mcm kalo cikM berbicara bersama mereka yg sama jantina dgn cikM,saangatt jarang lahh cikM nk terkasimasima nih.hahaa.

So,bila dgn org2 yg berlainan jantina dgn cikM,cikM msty jadi senyaappp,senyappp dan senyappp.haha.melainkan org tuh yg menjual modal beliau pd cikM.haaa,yg tuh boleh.haha.gedik tul cikM kan??haha.lantak laah.cikM cuba nk buang tp….haaa,cikM ada rase cm rendah diri sket laa.x percaya pd diri cikM yg cikM boleh bisa menjual modal utk berbicara…huhu..

cikM rase menda ni laah.mmg cikM x confident pon…bukan x,tp kurang ke’confident’an itu.*haha ape imbuhan dalam BI nih??aigoo*..self-esteem kurang.pdhl benda tu cikM boleh buat.hohoho.kalo nk berbicara ttg benda yg bersubjek atau ada objektif mmg cikM ok jer..cm kalo psl study ke hape.cikM x kesah nk gi Tanya(walaupun perlu kumpul kekuatan dan jantung mcm nk pecah..ahah)..tp,bila bab2 menda2 kehidupan. What. So. Ever. Repek+rapu tuh..skill lagii kurengg leee derr…ahhaha..

Bygkan cikM suka larii bila kwn2 cikM sdg berbicara dgn mereka yg berlainan jantina perkara what.so.ever.repek+rapuagar cikM tak perlu mencari modal utk berbicara..pengecut kan?huuu.

Cik M rase pening bila fikir benda2 cm nih.siann cikM..terperangkap dlm personality.haha.*suka hati aku je.*

Korang rasa cikM patut truskan cmni ke atau ubah demi kemaslahatan sejagat ??hermm -_____-?

Ok kawan kawan berikan cikM semangat untuk meningkatkan self-esteem cikM.tak nak lah di takuk lama je kan?huu.She need to change.chuh-bal..:D.*tink tink tink*

cik m bukan cik M.haha~


Macam comelll jee cikM nih.kan?hahaha.;p

2 comments:

cik dakmiey^^ said...

hurm..baru aku tau..ala..buat biase je cikM ye..branikan diri..kite ckp je pon ngn dyorg..xsalah d cc undang2..cume jage pandangan..(blagak baek)..hahaha..

mayo mayonisofea. said...

ok dak miey!hehehe.insyaAllah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...