Search This Blog

Apr 16, 2010

pasal MATRIK jugak.haha

"keenakan ice-cream sundae yg dibelanja"
ok.gambar ini tiada kaitan dgn post ini.



haha.ok ni aku nk ckp psl matrik.aku tgk ramai jer yg post psl matrik nih.so aku pon nk myibokk jugak lah.hahaha.

ok aku just nak bgtau aku dpt Kolej MARA Kulim,Kulim,Kedah.itu jerh.
asal aku salu tercmpk ke belah2 utara nun??adeyh lahh.slama nih utara mmg aku jrg giler pegi saner.tp,skang nih slalu aku pegi belahbelah utara nun..
ckp kedah pon dah buleh naa?.haha.apepon,ni aku x taw lgi lerr nk pegi ker x.kiter tunggu pgilan untuk Diploma or asasi dulu yer?
kalau tiada rezeki di sana..makanya,terpaksa lah aku melangkah ker Kulim 10 mei nnti.
kt mner pon kiter kner belajar kan?x kesah tmpt mner.kalo usaha, kiter pasti peroleh hasilnya.lambat atau cepat..itu kerja Allah ygMaha Mengetahui lagi Maha Bijaksana,kan?
korg doalah yg terbaik untuk aku yeah???hahaha.doakan aku dpt jdi Pharmacist berjaya berbakti pd agama,bangsa dan negara.ecehwahhh!!
hahaha.nti aku bg diskaun ubat kt korg.(haha.mcmlah kiter jumpa kan?):P
ok,thats all for today.

-salam.
evasofea.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...