Search This Blog

Apr 17, 2010

Petang petang tengah hari :D

weyh aku boring giler nih.ntah.petang2 nih,cuaca yg agak "glubel warming" nih..adeeyyhh!
nk kuar pon cm "nak pegi mana weyh??"haha.
ok stakt tuh jer post arinih.ok bye!
ohh esok aku nk pegi Sungai Kelah.nanti aku upd8 psl my family trip there.ok kawankawan?(mcm ramai jer nk bcer blog aku nih.) doakn kitorg selamat tiba di sana!




psst;aku nk bwk telur bykbyk.nanti boleh rebus.
biar pastuh kentut bau telur.muahahaha

-salam
evasofea.(merapu sket lam post nih.*)

4 comments:

a i m i e said...

ohhh pernah pegi tempat tu. best jugak tapi kan... kenapa nak mandi ait panas dalam cuaca panas?
btw, update soon ok?

Unknown said...

aimie:haha ntah lah.act,nak pegi kalumpang tp tmpt tuh pnuh cz skang hulu slgor mngundi..so,ni tukar tmpt last minute lah..huhu.
ok.i'll upd8.insyaAllah.

Ahmad Aizat said...

sungai kelah kat mana wey? :p

Unknown said...

ejat;act slh eja kot.haha.Sg.klah ejaan btol.haha
nk tau.bcer post psl sg.klah nti.tunggu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...