Search This Blog

Apr 4, 2010

wahhaa! NAK JUGAK!



.sony e YARI.
salam.oklah arinih aku nak merapu sahaja.ok?
haha.ok td aku usha blog cik D atau nmer manja dier "Manjakani"(aku jer pgil ok?.haha.)
dier dpt handphone baru.dan..dan..dan..AKU pon MAHU JUGA!!!!!
hahaha.dah lame dah aku minx kot kt mama.dier kater "nak gune duit mner?nanti nak blaja lgi nak guna duit jugak.nak tukar spec lagi..(err,,saya budak kaca mata,ada pahm?)..mu guno lah duit sendiri kalu nok?".HAA,sesungguhnya hatiku berkecai sedetik.Tp,xper2..slow2 lahh ckp..nti ok punyae.hahahahaha.(dgn nada harapan tinggi menggunung ganang.)
haha.ok,mama saya ckp jugak "fon lama pun boleh guno lgi.buat gapo handphone baru?boleh msj and kol dah lah."ye ye.mmg lah boleh gunaa..tp....nak baru jugakk!!ok biasalah aku mmg kurg matang dari segi ini.:Dhaha
fon yg aku nak ialah:SONY ERICSSON YARI.ini gambarnya.(naikkankan bola mata anda ke atas.)
Aku tgk paling murah dlm internet is dkt sebuah kdai di Subang Jaya:RM600++
smlm aku pegi tgk kt SG. Buloh :RM800++.(bapak mhl kat Sg.Buloh..tp ni aku tgk satu kdai je.x survey betol2.)huhu

haa,doakn lah aku dpt handphone ni ya??.amin..dan jugak aku dpt tukar spec baru..yeaayy!!

p/s:aku sgtlah teramatlah menyesal tidak bekerja dan menolak twrn bekerja di kdai topup dpn rumah aku.Oh,sgtlahh rugi.kerja itu sungguh mudah giless.ohhhh!!!

lastly,DYNAA!!!nak gak weyhh!:D

salam.
-evasofea.

3 comments:

faeyn said...

oke oke . nnt kte belikan k .
hahah

cik D said...

sexykuh!!!!!
heeee.....
jgn ah mencapubkan nama aku wey!malu....!!
haha....aku doakan mayo dpt anset 2....ngeee~
aku pown nk tkr spec tp x dpt2 ag!!!
waaaaaaaa!!!

evasofea (bukan nama sebenar) said...

faeyn:yeay!kau keje kan??yeahh stokin blanjaa!!!:D


manja(cik D);haha.xpelah skali skale kan?
spec pon tukar pink gak lah dyna..baru cukup.."Gadis MErah Jambu.".~awwww.;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...